Liu Jo – otwórz sklep w Warszawie
Czy słyszałeś kiedyś o marce Liu Jo? Czy zastanawiałeś się nad otworzeniem własnego butiku, w którym będziesz sprzedawał odzież od światowej sławy producentów? Jeśli tak, jesteś we właściwym miejscu. Liu Jo to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych, która cieszy się uznaniem klientów na całym świecie. Prowadzenie butiku odzieżowego i sprzedaż ubrań od nich pochodzących może okazać się niezwykle ciekawym oraz dochodowym biznesem i sposobem na życie.
Liu Jo – jaka jest to marka i co warto wiedzieć na jej temat? Odzież Liu Jo – jak sprzedaje się w Polsce? Jak można otworzyć butik franczyzowy Liu Jo i sprzedawać ubrania pochodzące od topowych producentów? Czy franczyza Liu Jo się opłaca i jak wygląda podział zarobków w tym systemie? Przeczytaj ten tekst, a na pewno znajdziesz odpowiedzi na postawione w tym kształcie pytania.
Liu Jo – co to za marka i co warto wiedzieć na jej temat?
Liu Jo to jedna z najbardziej rozpoznawalnych włoskich marek, która w swojej ofercie ma doskonałej jakości ubrania dla kobiet oraz szereg ciekawych akcesoriów. Początkowo marka była kierowana jedynie do kobiet, jednak od niedawna w ich ofercie znajdują się również bardzo interesujące projekty dla mężczyzn, którzy poszukują swojego indywidualnego stylu na co dzień.
Odzież Liu Jo – czy dobrze sprzedaje się w Polsce?
Liu Jo jest bardzo wysoko ceniona przez naszych rodzimych klientów, a do tego niewiele jest butików stacjonarnych oferujących odzież tej marki w naszym kraju. Zdecydowanie dobrze sprzedaje się w Polsce, a sama marka znana jest naszym klientom.
Jak można otworzyć butik franczyzowy i sprzedawać ubrania pochodzące od topowych producentów?
Pierwszym krokiem, który należy podjąć jest znalezienie agencji mogącej nam udzielić licencji na sprzedaż odzieży marki Liu Jo. Później należy podpisać stosowną umowę, jednak warunkiem jest posiadanie działalności gospodarczej.
Czy franczyza się opłaca – jak dzielić zarobki?
Franczyza odzieżowa może się bardzo opłacać. Pracujemy pod szyldem znanej marki, dlatego nie musimy wydawać zbyt wiele pieniędzy na marketing.
Najnowsze komentarze